تحقیق درباره کلمات کلیدی

تحقیق درباره کلمات کلیدی

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 10:54 | بازدید : 102
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

Top 10 Web Design Tips | Alchemy Interactive

اگر با استراتژی وب سایت مشاغل سئو چیست خود اشتباه کنید ، می توانید شانس ایجاد وب سایت برای بازدید ، تبلیغات و فروش واجد شرایط را حتی قبل از رسیدن به تاریخ راه اندازی مورد انتظار خود جبران کنید.

 

به عنوان مثال ، اگر تحقیق درباره کلمات کلیدی را انجام ندهید ، ممکن است کاربران هرگز سایت شما را پیدا نکنند. اگر به نکات درد و نیاز مخاطبان خود فکر نکنید ، آنها نمی توانند با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. اگر هدفی را برای هر صفحه همراه با جریان کاربر پیش بینی نکنید ، کاربر نمی داند که بعدی را کجا برود.

 

من به عنوان یک طراح ، وانمود کننده توسعه دهنده و استراتژیست وب سایت طی 10 سال گذشته ، از نزدیک دیده ام که چگونه به ظاهر کوچکترین اقدامات اشتباه در استراتژی می تواند منجر به شکست فاجعه بار شود.

 

🔎 مرتبط: هزینه استراتژی وب سایت چقدر باید باشد؟ (+ فیلم)

 

بدون استراتژی ، سایت شما اساساً یک بروشور آنلاین است. این اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات شما را ارائه می دهد اما برای اقدام معنی دار یا خریدها تنظیم نشده است. وب سایت شما باید بهترین فروشنده شما باشد ، شبانه روزی برای جذب بازدید کننده و تبدیل Lead کار می کند - اما بدون وجود استراتژی مناسب ، این امر بسیار بعید است.

 

اگر در حال آماده سازی برای طراحی مجدد وب سایت کسب و کار خود هستید یا سعی در ارزیابی اینکه چرا سایت فعلی شما به حداکثر توانایی بالقوه خود عمل نمی کند ، ادامه مطلب را بخوانید تا شش اشتباه رایج را که مردم با استراتژی وب خود مرتکب می شوند بیاموزید که امیدوارم از این کار شما جلوگیری کند. اشتباهات مشابه

 

اشتباه شماره 1: مقدار بیش از حد صفحات با کیفیت پایین در نقشه سایت شما

یکی از اولین و مهمترین مراحل در هر فرآیند استراتژی وب ، ایجاد نقشه سایت است. نقشه های سایت می توانند نقش مهمی در ساختار سایت شما و نحوه رتبه بندی موتورهای جستجو داشته باشند ، بنابراین تصمیمات ضعیف اتخاذ شده در این مرحله می تواند تأثیرات عمده ای بر SEO و تجربه کاربر (UX) داشته باشد.

 

یکی از رایج ترین اشتباهات استراتژی وب سایت مربوط به نقشه های سایت پر از صفحات با محتوای ضعیف یا کم است.

 

این موضوعی است که عمدتا در سایت های قدیمی دیده می شود. بنابراین ، اگر سالها طراحی مجدد وب سایت را به اتمام نرسانده اید ، ممکن است مقصر این عمل نادرست باشید. به چند دلیل چند صفحه با مقدار متن محدود یک مشکل است:

 

طبق Yoast SEO ، یک افزونه محبوب وردپرس:

 

"تعداد کلمات بالاتر به Google کمک می کند متن شما را بهتر بفهمد. و به طور کلی ، گوگل تمایل دارد مقالات طولانی را بالاتر رتبه بندی کند. همچنین ، اگر صفحه ای از چند کلمه تشکیل شده باشد ، به احتمال زیاد گوگل آن را به عنوان محتوای نازک تصور می کند. "

 

هنگام تهیه نقشه سایت خود اطمینان حاصل کنید که قادر خواهید بود محتوای ارزشمند کافی را در هر صفحه بنویسید تا آنچه را که نیاز دارد به کاربر ارائه دهید و Google آن را به عنوان محتوای با کیفیت و اصلی معرفی کند.

 

مشکل دوم این رویکرد منسوخ شده این است که یک تجربه کاربری پیچیده و گیج کننده ایجاد می کند.

 

کاربران نمی خواهند برای یافتن پاسخ س questionsالات خود ، روی تعداد گزافی از صفحات کلیک کنند. با ترکیب صفحات با محتوای مشابه ، کاربران فقط باید از یک تا دو صفحه بازدید کنند و بخوانند ، در مقابل چندین صفحه است که فقط سطح نیاز آنها را خراش می دهد.

 

بنابراین ، هنگام تعیین نقشه سایت خود ، تأیید کنید که محتوای کافی برای ایجاد صفحه ای دارید که برای کاربران و موتورهای جستجو معنی دار باشد.

 

اشتباه دیگر کپی کردن صفحات در تلاش برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوگر شما است. گوگل محتوای تکراری را محتوای بی کیفیت می داند و مقدار زیادی محتوای بی کیفیت نمایه شده توسط گوگل می تواند باعث شود آنچه بازاریابان از آن به عنوان شاخص نفخ یاد می کنند.

 

موتور جستجوگر ساعت کار خلاصه ای از جمع آوری شاخص را انجام می دهد:

 

"در بهترین حالت ، نفخ شاخص باعث خزیدن و نمایه سازی ناکارآمد می شود و مانع از قابلیت رتبه بندی شما می شود. اما تورم شاخص در بدترین حالت ممکن است منجر به آدمخوار شدن کلمات کلیدی در بسیاری از صفحات سایت شما شود ، توانایی شما در رتبه بندی در موقعیت های برتر را محدود کند و با ارسال جستجوگرها به صفحات با کیفیت پایین ، به طور بالقوه بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد. "

 

من در کار خود بارها مواردی از تورم شاخص را دیده ام و معمولاً مربوط به مشاغلی است که مکان های مختلفی را ارائه می دهند. بارها و بارها می بینم که این شرکت ها برای هر مکانی که خدمت می کنند ، یک صفحه سرویس را کلون می کنند ، فقط کلمه کلیدی را بر اساس مکان تغییر می دهند ، اما بقیه مطالب را یکسان نگه می دارند.

 

اگر تجارت شما با پیشنهادهای مبتنی بر چند مکان سروکار دارد ، بهتر است برای هر سرویس یک صفحه سطح بالا داشته باشید و خود صفحه مکان را برای بهینه سازی جستجوی محلی رزرو کنید.

 

اشتباه شماره 2: شما نسبت به کلمات کلیدی بی توجه هستید

اگرچه ممکن است تصدیق کلمات کلیدی در مرحله استراتژی زودرس باشد ، اما در واقع زمان مناسب برای شروع تحقیقات است. اگر کلمات کلیدی در طول استراتژی وب سایت مورد توجه قرار نگیرند ، به احتمال زیاد کلمات آنها را فراموش خواهید کرد یا در آخرین لحظه برای کارایی آنها دست و پا می زنید - و ما می دانیم که حتی یک سایت زیبا و با عملکرد خوب نیز در صورت ضعف مطالب بی فایده است.

 

برای ایجاد راهنمایی برای نوشتن متن و به دست آوردن بیشترین ارزش سئو ، بسیار مهم است که به کلمات کلیدی رویکردی روشمند داشته باشید.

 

دو مشکل بزرگ تکراری با کلمات کلیدی در طول مرحله استراتژی وجود دارد:

 

انتخاب کلمات کلیدی اشتباه

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش