تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:00 | بازدید : 57
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

سئو (SEO) چیست - سئو وب سایت - موتورهای جستجو سئو- سئو سایت در تهران - رتبه  یک گوگل

 

در حوزه تجارت الکترونیکی ، یکی از برترین ابزارهای بازاریابی که یک شرکت در اختیار دارد ، رتبه بندی گوگل است. تفاوت بین رتبه بندی موتور جستجوگر صفحه 1 یا صفحه 2 می تواند تفاوت ده ها هزار دلار درآمد یک شرکت باشد.

 

به همین دلیل ، شرکت ها بیشتر از هر زمان دیگری بودجه را به سمت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، استراتژی و روند بهبود حجم ترافیک به یک وب سایت با بهبود رتبه بندی جستجو در موتورهای جستجو مختلف مانند Google ، Yahoo! ، AOL ، اختصاص می دهند. بپرسید و MSN.

 

برای بسیاری از شرکت های آنلاین مانند My1Stop.com ، یک شرکت چاپ آنلاین ، استفاده از تکنیک های جستجوگرها برای دستیابی به رتبه بالای موتور جستجو برای بقا ضروری است.

 

 

 

شرکت سئو مناسب را پیدا کنید

 

مایکل دل کیارو قبل از پیدا کردن سئو چیست  یک شرکت جستجوگر SEO که کار می کرد ، دو تلاش ناموفق در سئو برای My1Stop.com انجام داد. برای اولین تلاش او ، یک شرکت کوچک منطقه ای نتوانست یکی از مهمترین وظایف سئو را انجام دهد: استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای یافتن کلمات کلیدی برای محتوای وب سایت.

 

برای دومین تلاش او یک شرکت ملی SEO استخدام کرد که با مشتریان Fortune 500 کار می کرد. در حالی که این شرکت جستجوگرها از تجزیه و تحلیل استفاده می کرد ، برای درک تجارت My1Stop.com زمان کافی لازم نبود. بنابراین ، تجزیه و تحلیل نتایج در نظر گرفته نشده است.

 

Del Chiaro اکنون با MoreVisibility همکاری مشارکتی دارد که برای درک تجارت My1Stop.com و استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل و جستجوگرها که به My1Stop.com کمک کرده اند تا به رتبه بندی بالایی در موتورهای جستجو بپردازند ، زمان می برد.

 

 

 

مایکل دل شیارو ، رئیس My1Stop.com می گوید: "وب سایت ما امرار معاش کامل ماست ، زیرا 99 درصد از هر پنی که به جیب ما می آید از طریق وب سایت ماست." "اگر رتبه [موتور جستجو] خوبی را کسب نکنیم ، به عنوان یک شرکت در حال عقب نشینی هستیم."

 

 

اما سئو به این راحتی که به نظر می رسد آسان نیست. به یکسری استراتژی ها برای کمک به بالا رفتن از نردبان موتور جستجو به صفحه 1 نیاز دارد ، از جمله بازنگری در محتوا ، ایجاد لینک ، کدگذاری و حتی شبکه های اجتماعی. برخی از شرکت ها سئو داخلی را انتخاب می کنند. اما اگر آنها از نحوه کار و تکامل موتورهای جستجو اطلاعات کافی نداشته باشند ، ممکن است محدود باشند.

 

برای Del Chiaro ، قبل از یافتن MoreVisibility ، یک شرکت بازاریابی ، بهینه سازی و طراحی موتور جستجو ، دو تلاش ناموفق با شرکت های جستجوگر SEO انجام شد (به نوار کناری مراجعه کنید). MoreVisibility به My1Stop.com کمک کرده است تا در معرض رتبه بندی بی نظیری قرار گیرد و بازدید کنندگان شرکت را از طریق نتایج جستجوی "ارگانیک" - بازدیدهای هدایت شده توسط موتور جستجو - از 30 درصد به 90 درصد افزایش دهد.

 

Del Chiaro می گوید ، نتایج موتور جستجوی مورد استفاده برای اندازه گیری پیشرفت و اصلاح استراتژی My1Stop.com توسط MoreVisibility و Google Analytics ارائه شده است ، که برای هر سازمانی که به انجام سئو می پردازد ضروری است.

 

دل كیارو می گوید: "اگر با یك شركت SEO درگیر هستید یا خود برنامه نویسان یا متخصصانی را استخدام می كنید ، اگر تحلیلی ندارید ، مانند كور رانندگی است."

 

Del Chiaro می تواند با استفاده از تجزیه و تحلیل ، بازدیدکنندگان My1Stop.com را از کجا وارد کنند ، چه کلمات کلیدی وارد شده اند ، مشتریان چه سفارش داده اند ، چه مدت اقامت داشته اند ، چه تعداد صفحه مشاهده شده اند ، چه تعداد نقل قول درخواست شده و سایر اطلاعات مفید. دانستن اینکه مشتریان چه کلمات کلیدی را برای یافتن وب سایت وارد کرده اند مهم است زیرا موتورهای جستجو در درجه اول هنگام رتبه بندی وب سایت ها به جستجوی محتوا می پردازند.

 

اندرو وتزلر ، رئیس MoreVisibility ، می گوید: "فاکتورهای SEO که امروزه بیش از قسمت برنامه نویسی یک وب سایت اهمیت دارند ، شامل محتوای یک وب سایت هستند." "اگر می خواهید زیر عبارت" وام های سرمایه در گردش "ظاهر شوید ، باید وب سایتی ایجاد کنید که با عمق قابل توجهی با آن کلمه کلیدی صحبت کند. محتوای بیشتری که وب سایت قادر به انتشار در مورد یک کلمه کلیدی ، صنعت یا عبارت خاص است ، احتمال افزایش رتبه سایت بیشتر خواهد بود. "

 

کمیسیون نوادا در جهانگردی دریافت که بازنگری وب سایت خود با محتوای بیشتر به سمت جستجوی خاص ، نتایج چشمگیری به همراه دارد. با کمک MoreVisibility ، NCOT از داشتن 224 صفحه وب فهرست شده با 2796 کلمه کلیدی ، به بیش از 1000 صفحه و 14000 کلمه کلیدی تبدیل شد. در دسامبر 2008 ، این وب سایت 29000 بازدید ارگانیک داشته است ، در حالی که در سال قبل فقط 9000 بازدید داشته است.

 

بازگشت سرمایه NCOT قابل توجه بوده است. در گذشته ، این سازمان از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر كلیك به پیوندهای حامی مالی متكی بود ، كه هربار كه یك نفر به سایت خود پیوند می خورد ، حدوداً 65 سنت هزینه داشت. با افزایش شدید بازدید به وب سایت جدید خود ، NCOT پس انداز تقریباً 19000 دلاری را بر اساس هزینه PPC تخمین می زند.

 

 

NCOT همچنین از رسانه های اجتماعی چگونه صفحه اول گوگل باشیم برای افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کرد. وتزلر می گوید ، موتورهای جستجو در حال حاضر وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn ، Facebook ، YouTube و Twitter را به عنوان محتوای مهم تشخیص می دهند. NCOT کانال YouTube خود را ایجاد کرد ، فیلم های سفر را در Viddler.com منتشر کرد ، یک سایت اسکی موبایل ایجاد کرد و یک اتاق مطبوعات آنلاین در توییتر دارد.

 

سخنگوی NCOT بتانی دریسدیل می گوید: "اگر شما از اسکی در نوادا سفر کنید ، کل صفحه اول نتایج ما هستیم ، به استثنای یک صفحه." "اگر ما از رسانه های اجتماعی استفاده نکردیم ، آنها دوباره تصمیم می گیرند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش